♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Saturday, May 2, 2020

Sweet vs Hot

#pkp #mco #day4p4

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

#iftar day 9

Dah lama tak buat kuih. Asyik enche Neezam jer buat kuih. Kiter pun nak buat kuih favorite kiter gaks. So, sama-samalah dengan enche Neezam buat kuih hari ni.

Enche Neezam buat kuih manis, aku buat kuih pedas. Macam tuan yang buat kuih tu lah.

Sweet vs Hot!

Gitewwww...

Tadi enche Neezam buat kuih talam gula merah bergedik segedik tuannya dan aku buat kuih vadeh.

Menjadi kedua-duanya, walaupun pertama kali cuba buat. Alhamdulillah...

Selain kuih, enche Neezam goreng kueteow dan sediakan air pandan selasih jugak tadi. Manakala aku masak ikan keli berlado dan sayur campur dengan udang.

Alhamdulillah... dalam tempoh PKP ni kitorang kerap masak bersama. Tak lah terasa stress sorang-sorang nak fikir apa nak masak hari-hari, kan?

Bersyukur sangat dikurniakan suami yang rajin membantu di rumah dan memasak.

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for dropping by!

back to top