♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Thursday, May 14, 2020

Air soya homemade

#pkp #mco #day2p5

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

Dah 2 hari aku tak masak. Enche Neezam yang masak. So, hari ni, kenalah masuk dapur. Masak senang-senang jer - ikan cencaru bakar sumbat sambal kelapa dan kacang botol goreng. Enche Neezam buat sagu delight @ sagu gula melaka.


Yang susah dan memakan masa ialah buat air. Gigih lahai laki aku ni buat air soya homemade. Alhamdulillah menjadi! Sedap! Dan rasa dia lebih fresh.


Dalam tempoh PKP ni, nak buat apa, cuba jer lah. Insya Allah... boleh jadi. Kalau tak der PKP, mesti tak terfikir pun nak buat soya homemade. Beli jer kat pasar ramadhan. Tak pun, beli air soya kotak jer.


No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for dropping by!

back to top