♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Monday, May 18, 2020

Bila tak nak makan nasi

#pkp #mco #day6p5

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

Kadang-kadang rasa bosan jugak nak makan nasi. Nak buat mee goreng ke, bihun goreng pun tak nak jugak. Buntu jugak fikir nak makan apa. Huhuhu...

Akhirnya buat buttered and mint couscous, our favorite! Enche Neezam buat ayam panggang. Perfect match!

Selain tu ada mushroom soup, garlic bread dan coleslaw. Enche Neezam buat soda herbs.










Bila masak ringkas-ringkas macam ni, esok pagi nak kena fikir pulak nak bersahur apa ni. Huhuhu... masak nasi dengan sardin jer pun ok kan? 


No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for dropping by!

back to top