♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Tuesday, May 5, 2020

Laksam #airtanganencheNeezam

#pkp #mco #day7p4

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

#iftar day 12

Semalam bila enche Neezam kata nak buat laksam, ayat pertama terpacul dari mulut aku ialah "serius ar?!"

Huhuhu...

Nak buat laksam leceh weh! Tapi aku support jer lah. As always...

Dan hari ni dia buktikannya. Dari pukul 3 petang dah sibuk buat laksam kat dapur. Alhamdulillah... cubaan pertama dan menjadi. Serius aku kagum!

Ya Allah! Memang sedap!

Serius sedap!

Tak sia-sia cubaan enche Neezam. Alhamdulillah... kitorang sekeluarga memang suka sangat!

Memandangkan enche Neezam dah sediakan main course, maka aku sediakan kuih. Buat kuih getas jer. Tak sampai setengah jam, siap. Senang!

Jagung... my favorite!

Alhamdulillah... bersyukur dengan rezeki Allah bagi hari ni.

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for dropping by!

back to top