♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, March 25, 2020

Tempoh PKP Dilanjutkan

#pkp #mco #day8

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

So, tadi dengar berita terkini.

Perintah Kawalan Pergerakkan dilanjutkan sehingga 14hb April. Maksudnya ada 3 minggu lagi kena berkurung kat rumah.

Walaupun rasa terbeban jugak dengan tempoh PKP ni tapi pada masa yang sama aku bersyukur jugak. Sebelum ni aku risau gak. Kalau 1hb April, anak-anak kena pergi sekolah, aku takut diorang terjangkit dari mana-mana. Lebih-lebih lagi bila tengok jumlah kes yang dilaporkan setiap hari semakin meningkat. Memang risau sangat.

Bila dah dilanjutkan ni sedikit sebanyak rasa lega. Anak-anak kita jaga sendiri depan mata. Alhamdulillah...

Aku dengar, tempoh PKP ni akan disambung setiap 2 minggu jika ada peningkatan kes setiap hari. Wallahu a'lam...

Tak sabar rasanya nak tengok pengakhiran cerita ni. Semoga pengakhiran yang baik...

😔😔😔

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for dropping by!

back to top