♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Saturday, May 1, 2010

I love surprisessss!

Memula...

Enche Neezam balik lunch dan bawak ini...

My favorite Nandos' cous-cous.

Nyum nyum!!!

Sangat suka... so, lunch tu aku tak usik pun nasi yang aku masak.

Hahaha... tu pun nak citer ek. Just nak bagitau korang... yang aku suka sangat cous-cous. Selalu beli kat Nandos jer. Nak masak, tak reti. Tapi kena belajar jugaklah kan...

Then,

well...

this is a big surprise!

For me!

He got me this!!!!

Love it!

Love it!!

Love it!!!

My very first Coach!

Tak sangka sangat. Ntah bila masalah enche Neezam gi membeli-belah kan... Hmmmm... Tapi nasib baik aku suka, kan... hahaha...

Walau apapun yang enche Neezam hadiahkan, tak kiralah benda murah atau mahal, semuanya tetap berharga bagi aku.

Tq, abang... Love you and your surprises soooooo much!

*Muah! Muah!*

7 comments :

ICA said...

Ok Julie, I am green with envy....nak coach tu sama....huhuhu....

ps: I accept kalau u nak postkan dekat I satu...hehehe..

Juliet Le Sweetheart said...

Nanti i kerat, bagi u separuh... hehhehehe... ;p

Mrs said...

Julie....kami pn tau pasai "BIG SURPRISE" ni! Hehehehe

Juliet Le Sweetheart said...

ye... korang tau dulu dari julie... sabar jer lah kan... mula2 neezam ingat nak simpan sampai bulan 6 tapi dia dah tak sabar. hahahahha... bagus jugak... bulan 6 nanti bolehlah mintak presie lain. ;p

Nita said...

tak pernah rasa gak cous cous tu,nanti nak try..hehe..pernah tgk kt master chef diorang masak..

Juliet Le Sweetheart said...

rasalah nita... sedap...

malyn said...

coach??????haha...jeles!

en neezam,ko kan kawan aku kan..kan.xde niat dihati utk hadiahkan ke?hadiah bday ke,hadiah persahabatan ke...ahaks!

back to top