♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, January 6, 2010

Pengubat duka


Taklah sehebat mana pun. Tak jugak secanggih kameraku yang hilang itew. *rindunyer kat my Sony Cyber-shot DSC-T70 :(* Hmmmm... harga pun bawah aud$200. Murahkan?

Hmmmmm... kamera ni enche Neezam beli on the spot jer kat Northland tadi sebab esok nak gi jejalan. Tak best plak tak der kamera. So, beli jer lah kamera ni. Nampak macam ok jer... kot? Harga pun ok. Berbaloilah...

Insya Allah kalau ada rezeki akan datang memang nak beli kamera yang hebat sikit. Hmmmm... dslr ke kan... untuk enche Neezam. Aku suka kamera kecik, senang masuk handbag atau poket jer. Dan kalau hilang pun tak ler lare sangat... kot? ;p *Iyolah tu, julie...*


*juliet le sweetheart : tak boleh nak dikesalkan dah... terima jer lah kenyataan... ooooo tidak!!!!



No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top