♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Saturday, May 8, 2010

Q sakit

Sedihnya...

Q; lappy kesayanganku ini sedang sakit. Tapi nasib baik Q hidup lagi.

Malam tadi, secara tak sengaja, Naufal tertumpahkan air atas Q. Habis basah keyboard. Mesti air masuk terus dalam Q.

Lepas lap-lap Q, aku keringkan Q dengan hair dryer. Hmmmm... idea yang bernaskah itew? Pastu aku biarkan lebih kurang satu jam dan cuba hidupkan Q. Tapi Q tak hidup! Aku sedih sangat!

Malam tadi aku tak boleh tidur mengenangkan nasib Q dan jugak nasib aku tanpa Q! Ooooooo bosanlah hidup kalau Q tak der! Huhuhu... sedihnya! Macam-macam dah dalam kepala otak aku ni; nak betulkan kat mana? Berapa pulak costnya? Habislah budget corelle aku... huhuhu...

Pagi tadi, celik-celik mata jer, terus cuba hidupkan Q. Alhamdulillah... Q hidup! Tapi... Q dah tak sempurna seperti dulu...

Keyboard Q rosak. Ada beberapa key yang tak keluar seperti yang sepatutnya.

Sedihnya... tapi aku still bersyukur sebab Q masih hidup!

Hmmmm... nampak gayanya tunggu balik Malaysia baru nak betulkan keyboard Q. Buat masa ni terpaksalah bersabar dengan karektor ntah hapa-hapa yang appear bila aku menaip. Lambat jadinya!

3 comments :

mak encik | SZ said...

wahhh siap ada nama khas ye..btw alalalaa sedihnya anak bujang kecik tu try mandikan Q tu....

ICA said...

alamak kesiannya...kat Q and Q's owner :) Boleh tak nak wish Q to get well soon...hehehe. Mmg pening kepala if without a lappy kan...hope Q cepat2 sembuh.

Juliet Le Sweetheart said...

tq sz and ica... nanti nak hantar Q 'medical check-up' kat Malaysia jer. Kat sini mahal... lari budget... huhuhu...

back to top