♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Thursday, April 15, 2010

Bila Niesreena bersolek sendiri

Tengoklah budak bertuah sorang ni... Tengah aku sibuk buat kerja, dia pun sibuk mengerjakan muka dia. Adoiiii!!!

Terkejut aku bila tengok 'hasil seni' Niesreena ni. Tapi tak sampai hati nak marah sebab silap aku tak simpan handbag betul-betul sehingga diselongkar dan dijumpai oleh Niesreena semua alat-alat solek aku. Nak marah pun tak mampu sebab kelakar!

Adoiiii ai Niesreena...

Yang tak tahan tu bila dah siap 'bersolek', Niesreena siap tangkap gambar sendiri tu... Bila aku dengar bunyi kamera, tu yang menyebabkan aku tengok, apa yang Niesreena tengah buat. Aku ingatkan Niesreena diam-diam tengok tv.

Tapi nasib baik sangat barang-barang aku yang Niesreena guna tu tak rosak. Dan nasib baik sangat Niesreena conteng muka dia, tak conteng dinding! Dan nasib baik Naufal tengah tidur. Kalau tak, aku rasa, mau Niesreena solekkan Naufal sekali tu... Huhuhuhu...

Anak... anak... *sigh*

~Niesreena tangkap gambar sendiri~

~Niesreena sempat tangkap gambar baby Naufal tengah tidur dalam cot~

~Amacam? Cantik tak?~

~Ni lah hasil kerja Niesreena berdasarkan pemerhatiannya... bagus betul!~

15 comments :

gmoXxs said...

ni memang kesinambungan dari cik julie ngan ayah dia la ni... hahahahaha... lain kali, beli terus je set utk niesreena sendiri.. complete ngan bag make up ek.. takder barang berterabur.. kui..kui..

Anonymous said...

pandai!!!

Juliet Le Sweetheart said...

ooooo tidak.... tak mau neisreena membesar sebelum waktunyer... ehehehhe... tapi kalau jahanam barang make up aku mau gak aku ngamuk... hahahahaha...

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

hehehhehehe...cheeky ok!
owh tidakkk habis brg mama...hehehe...
eh babe, ade kan jual make up for kids tue...mesti die teringin tgk u pakai slalu die pon nak kan :D

Juliet Le Sweetheart said...

tu lah pasal...

tapi verde, kalau i belikan barang make up untuk dia, mesti selalu habis dulu dari i... hahhahah...

Mrs said...

reena.....meh dtg umah aunty isma! blh aunty make up tuk reena lg tau!
Julie....mmg perempuan sukakn yg cantik2, even budak2 kecik ni!

Juliet Le Sweetheart said...

betul tu... memang pantang tengok orang bersolek, dia pun nak sibuk sekali... =)

mak encik | SZ said...

hahahaaa....sabar je la mamanya ye...lipstik tu cantik la kalernya...

Juliet Le Sweetheart said...

memang terpaksa sabar... kena lebih sabar lagi bila eye liner tu susah nak padam... adoiiii!!!

Sy. Fatmawati said...

la kan julie..umur2 sekarang ni derang nak ikut semua yg mama derang buat. lipstick sya baper kali dh hancus..

Juliet Le Sweetheart said...

lepas ni kena letak barang make up dalam peti besi lah... hehehehehe

citra rasa said...

hehehe.. cute jer aku tgok nisreena ni.. siap suh amik gmbr lg.. ada bakat jd mak andam.. kuikuikui...

Juliet Le Sweetheart said...

mak andam? hehehehe... kina asah bakat dan gi menuntut lagi...

TopsyTurvyMum said...

pandai sgt..macam gaya gothic gitu..hehehe..
mesti selalu tgk mummy dia bersolek kot..

Juliet Le Sweetheart said...

memang selalu sangat! setiap kali mama dia ngadap cermin, setiap kali itew jugaklah dia sibuk... pastu sebuk suruh tepek kat muka dia sikit. then dapat pulak tepek sendiri kan... heavenlah... apa lagi... *sigh* ;p

back to top