♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, June 5, 2019

My Khairunns Raya 2019

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Maaf Zahir dan Batin

Akhirnya habis sebulan Ramadhan. Rasa sekejap jer puasa... dah raya.

Raya tahun ni, aku sekeluarga beraya di Segamat. #teamrayamertua

Dah hampir 14 tahun berkahwin ni, tak der lah rasa sedih sangat tak dapat beraya dengan emak abah sendiri. Tapi dok terfikir-fikir jugaklah... apalah emak dengan abah tengah buat sekarang. Sian beraya tahun ni, anak-anak semua balik rumah mertua masing-masing. Emak dan abah balik kampung berdua jer. Alhamdulillah... untung abah ada ramai adik-beradik dan masih berkumpul bersama-sama setiap kali raya walaupun opah dah tak der.

Macam biasa, raya kat Segamat dari semalam lagi semua dah sibuk sediakan juadah raya. So, malam tadi berbuka dah siap makan ketupat dan rendang semua. Cuma kali ni berbeza sikit sebab ayah mertua tak sempat nak masak opor dan ungkep disebabkan kesibukkan hal lain. Biasanya tiap-tiap tahun inilah menu wajib kat sini.

Pagi tadi, lepas sarapan dan semua balik sembahyang raya, macam biasa, kitorang akan bersalam-salaman, bermaaf-maafan dan tangkap gambar.

My family... tangan Neeyaz tu... konon-konon 'peace' lah sangat... huhuhu...

Mak dan ayah dengan semua cucu-cucu diorang... alhamdulillah... tahun ni tambah 2 orang lagi cucu - Khaireena dan Khairun.

Baby Neeyaz... eh baby lagi ke... tahun kedua Neeyaz beraya. Susahnya nak tangkap gambar dia. Ligat sangat!

My boys... My little Khairunns...

Me and my baby girl.

Me and lve

Family cikgu Mohd Noor dan cikgu Zaliha.

Alhamdulillah... raya kali ni semua famili dah lengkap dikurniakan cahayamata. Semoga tahun mendatang, yang sorang tu lengkap dengan imam dia pulak. Ameen...

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for dropping by!

back to top