♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, April 8, 2009

Lepas hajat

Alhamdulillah... kenyang... ;p

Baru jer balik dari Alamaro. Pekena steak kat sana. Sangat yummy... yummy... yummy...

Memang dari Malaysia hari tu dah teringin sangat nak pekena steak kat sini. Malam ni barulah dapat lepas hajat. Mengidam ke ek? Entahlah... ;p Tapi memang aku tuntut kat Neezam untuk bawak aku makan steak sebelum aku bersalin. Kang kalau dah bersalin kena pantang plak kan... Bila plak nak makan. Hehehe...

Last week aku datang, tapi kedai punyalah penuh. Sampai tak der tempat duduk. Malam ni, buat reservation dulu tapi kedai kosong plak. Mungkin last week datang malam Sabtu, sebab tu ramai ek. Malam ni weeknight so ramai yang dok rumah. Bagus gak kedai kosong. Cepat dapat makanan... Hehehe...

Macam biasa, menu favourite aku, steak deavole, medium rare! Sangat sedap... juicy... wallah! Mamamia! Menu favourite Neezam, steak seafood. Pun sedap gaks! Seafoodnyer berlambak! Dan untuk Niesreena, fish and chips. Niesreena makan fishnyer jer. Mesti sebab dah boring makan chips sebab mama Niesreena ni memang rajin goreng chips buat makan petang kat rumah. Aku pun tak lalu dah nak makan chips. Hehehe... ;p *Mama Niesreena sekarang dah malas nak buat minum petang. Sumer instant jer sebab tu selalu goreng chips! ;p*

~My favourite yummilicios steak deavole~

~Neezam's favourite luxurious steak seafood~

Hahaha... macam biasa... suka letak gambar makanan yang menggiurkan itew...

Perut pun dah kenyang... mata plak ngantuk... haiya... tapi beta tak buleh nak tidur lagi. Nak tunggu lost 5 minit lagi! K bye!


*juliet le sweetheart : 19 more days to go!


No comments :

back to top