♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Sunday, April 12, 2009

Cuti yang tak best!

Hari ni still easter holiday. Tak macam kat Malaysia, bila cuti kat sini tersangatlah bosannya! Sebab? Semua kedai-kedai, shopping complex tutup! Bosan sungguh! Aku plak bleh lupa! Lagi nak ajak Neezam gi shopping hari ni. Bleh?

Pagi tadi memang sikit punya happy sebab dalam kepala otak dah fikir hari ni nak gi shopping. Eh chop! Actually dari semalam lagi dah happy *bila dengar Neezam nyer team bola kalah semalam, so hari Ahad tak der games. Hehehehe... bleh tak aku boleh happy bila team hubby kalah? Kejam sungguh! Bukan tak supportive, tapi aku rasa shopping lagi penting! Muahahahha!!!*

Awal-awal lagi aku dah plan baeeeeekkkkk punyer... Memula nak gi T&T, pastu nak gi Savers, pastu nak gi makan kat Es Teller, pastu nak gi Northland, last sekali nak gi Safeway! Tak nak bagitau list destinasi kat Neezam, konon nak bagitau otw. ;p

Then pagi tadi bila sampai kat T&T, tengok tak banyak kedai yang bukak. Yang bukak pun tak best! Tak der apa yang aku berkenan dan tak jumpa apa yang aku nak cari. Waaaaaaaaa... :( keciwa! Then jumpa en. Din dan familinyer kat sana. Diorang pun tak der plan ke mana-mana. So, kitorang pun ajak diorang ke Savers plak. Tapi... Savers pun tutup gaks! Waaaaaaa... :( tensi! Tensi! Sedih gilos arrr... Aku ajak Neezam gi Northland, tapi Neezam kata Northland pun kemungkinan besar tutup gaks. Safeway pun tutup! Mood nak shopping terus jatuh merundum! Waaaaaaaaa... :( cedih!!!

Memandangkan perut pun dah berkeriok aku ajak lah Neezam ke Es Teller... tapi Neezam takut kang gi jauh-jauh tapi Es Teller tutup plak. Waaaaaa... :( keciwa lagi! Then Neezam kata try gi KFC jer. Tu pun kalau bukaklah! Hmmmm... nasib baik bukak! Terubatlah sikit kekecewaan di hati beta ini.

On the way balik tu, kitorang singgah kat Pipeworks. First time sampai kat sini. Banyaklah kedai yang bukak tapi tak boleh nak jalan lama sebab nak mengejarkan waktu solat.

Sampai rumah, solat dan tidur... Penat jer lebih, tapi tak der hasil! Sedih sungguh... Terasa hari ni sangat panjang! Waktu lambat betul berlalu! Mesti sebab kekeciwaan di hati beta ini.

So, conclusionnyer... hari ni aku sangat keciwa! No shopping! Tapi akan ku tuntut jugak dilain hari sebelum d-day! Muahahahahhaha...


*juliet le sweetheart : patutlah Bundoora Park penuh giler dengan orang berBBQ tadi. Diorang pun mesti tak der tempat nak gi shopping kot. Huhuhu...


No comments :

back to top