♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Saturday, May 10, 2008

Perjuanganku sudah berakhir

Dahsyat tak tajuk? Hahaha…

Dukacita untuk aku khabarkan kepada semua kengkawan dan pembaca blog aku yang setia bahawa akhirnya aku kalah di medan perjuangan. Kalah di gelanggang badminton. Huhuhu…

Walau bagaimanapun, team beregu aku dan Dayang berjaya ke peringkat akhir. Final, kitorang lawan dengan team dari Melbourne Uni; team tu chinese. Mentally aku sedari dulu lagi memang dah set kalau chinese jer mesti terorlah. Agak negative thinker kan? Tapi diorang memang terorlah. Kalau tak, tak kan lah kitorang kalah kan?

Yup… memang agak sedih. Tapi aku happy gak sebab banyak pengalaman yang aku dapat. Insya Allah, kalau ada apa-apa tournament, aku akan cuba main lagi. Just for fun! And it really is!


*juliet le sweetheart : malam tadi ada tetamu, sepasang pengantin baru…


1 comment :

Dayang said...

They deceived to win la Julie. Kadang2 rasa nak sekeh aje diaorang tu..geram! Heheheheh tapi kekecewaan tu dah berlalu…

back to top