♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Thursday, June 17, 2010

Nak cari kotak... nak cari kotak...

Sebulan jer lagi nak balik Malaysia! Yey! Tapi satu haper pun tak bungkus lagi. Kotak pun tak der! Adoooiiii... macam tak nak balik jer gayanyer ek? Heheheh... Oh tidak... Aku memang nak sangat balik. Percayalah!!! Malah dah tak sabar dah! Cuma bila bab mengemas ni, tak tau nak start dari mana.

So, sebagai langkah permulaan, hari ni, kitorang ke...

~Kennards, Self Storage!~

~Ada bermacam-macam jenis kotak dengan pelbagai saiz dan pelbagai fungsi~

~Enche Neezam sibuk memilih kotak mana yang sesuai~

~Si comot comel Naufal pun sibuk sama~

~Selesai memilih! Bayar time!~

~Yey! Dah dapat kotak! Lepas ni bolehlah mula mengemas!~

~Kakak Niesreena, tolong jaga Naufal masa mama dan ayah sibuk mengemas nanti yer... boleh tak?~

Ok! Kotak dah dapat! Dah tak der sebab untuk tidak mula mengemas, membungkus dan menyimpan barang lagi dah!

Semoga dengan kehadiran kotak-kotak ni dapat memberikan aku kekuatan dan kerajinan untuk mula mengemas! Cewah! Ngeh ngeh ngeh!

Ok Julie! Come on! You can do it!!!!

~Ehem... ada saper-saper nak tolong tak? ;p~

You might also like...

1
Saving di
Savers

1
Pindah
.
1
Garage sale
.

6 comments :

Zam@gmoxxs said...

Saya tolong julie.. tolong tgk dari jauh je la nampaknya... hehhee

*juliet le sweetheart said...

Hahaha... tolong tengok pun ok lah... macam mandur... ;p

Anonymous said...

Julie bper $$ utk satu kotak???

*juliet le sweetheart said...

ada macam2 kotak dengan macam2 harga... cuba tengok sini https://www.kss.com.au/frame_boxes.html untuk maklumat lanjut yer...

hana.basri said...

u r coming back?? mesti masak lomak, asam podeh, laksa asam sudah terbayang di mata mu julsss~~

*juliet le sweetheart said...

yup! can't wait! and my makan-makan's lists are sooooo long that u can't imagine! hehehhe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top