♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Tuesday, June 8, 2010

Supermom to the rescue!

...sambung post sebelum ni...

Award seterusnya ni daripada Ica.

Supermom Award!

How cool is that!!! Hehehe...

Supermom sangatkah aku? ;p Well, kadang-kadang tu terasa macam yer jugak. Hehehehe... Lebih-lebih lagi bila waktu pagi. Masa itu adalah masa yang paling bz untuk aku dan waktu itu jugaklah aku perlu menggunakan semua superpower yang aku ada. Hehehehe... poyozzz... poyozzz...

Jikalau aku diberi pilihan untuk ada 3 superpower, well that will be...

Superfast! So aku boleh buat kerja dengan laju dan penuhi kehendak semua orang dalam sekelip mata!

Hmmmm... atau mungkin superclick! Yup! Petik jari jer, semua benda siap seperti yang aku inginkan... Hati tenang, hidup senang... Hehehe... Melampau... melampau...

Dan yang terakhir... hmmmm... aper yer? Supersexy maybe? Super sexy mommy? Eeeee... merepeklah aku ni...

Yang pastinya aku tak der semua superpower di atas yer. *Well, i wish i could.* Harap maklum... hehhehehe... Superpower yang aku ada sekarang ni ialah...

Superbebel!

Hehehe... Tak percaya? Tanyer Niesreena... ;p

Nway, thanx Ica for the awards and also Syigim who created this super duper cool award at the first place. :)

3 comments :

ICA said...

Supermom Julie, suka sangat superclick...nak pinjam lah superpower tuuuu... U are right, mornings memang time yg paling busy...masa tulah macam2 yg nak jadi in my house nih...:))

joyahsport said...

bestnyer la ai kalo dpt jadik supermom kn...
nway ur blog mmg supercute..hee...suke visit..tnang je nmpak...

Juliet Le Sweetheart said...

Kalau semua mommy dalam dunia ni jadi supermom, ayah pun mesti nak jadi superdad dan bebudak nak jadi superkids. akhirnya dunia jadi super duper haru biru! hehehehe...

back to top