♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Monday, June 7, 2010

Blog paling comel!

Musim orang bagi award tiba lagi agaknyer yer? ♥ The Colours of Million Memories ♥ dapat 2 awards lagi! Tapi aku masih tak sempat-sempat nak gi claim anugerah-anugerah itu. Sorry yer Air-ah dan Ica. Bukannya tak sudi... cuma tak sempat... Bz macam-macam hal sekarang ni... :)

So, hari ni aku nak tepek satu award ler dulu yer. Sebab award yang aku dapat kali ni, bukan sekadar collect then tepek jer kat blog tapi ada assignment lah pulak yang kena buat.

Award Blog Paling Comel ni diberi oleh adik Air-ah. Terima kasih, Air-ah! :)

Obviously, award tu berasal dari http://spiderlily-zaidah.blogspot.com dan akhirnya singgah ke blog aku yang comel ni *yup! Comel! Sebab tu blog aku dapat award ni. Hehehe... Poyo betul ;p* Hmmm... nanti aku nak gi buat lawatan ke blog cik Spiderlily Zaidah itu.

Dan tugasan yang datang bersama-sama award ini ialah...

...kena lengkapkan pantun di bawah!!!

____

____

Memang aku rasa blog aku comel,

Kenapa? Korang jeles ke?

Pergh!!! Susahnya assignment! Kena berpantun-pantun lagi... Hmmmm... apa yer aku nak isi?

Mak minah suka mengomel,
Mengomel sambil makan nangka,
Memang aku rasa blog aku comel,
Kenapa? Korang jeles ke?

Hehehe... ok ke? Belasah jelah kan... ;p

No comments :

back to top