♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Sunday, April 11, 2010

Laundry Day

Hi kengkawan!

I'm back! :)

We're just got back from Tassie last night.

As usually, every time we got back from holiday, the day after will be declared as

Laundry Day!

Yup! Help wanted! Anybody interested? Hehehe...

Biasanya kerja-kerja mendobi ni enche Neezam ku sayang yang uruskan dan aku bertanggungjawab untuk organize baju masuk ke dalam almari a.k.a melipat baju. Tapi enche Neezam pun selalu tolong jugak. Bertuah dapat suami rajin! :)

Ok! Tak boleh nak celoteh panjang. Banyak lagi kerja rumah yang perlu disiapkan.

Cerita dari Tassie akan di post mengikut tarikh holiday kitorang. Macam biasalah kan.

So, get ready! Back-dated entries are coming!

3 comments :

mama | sarah | syimir said...

hehehe...selamat mendobi..nk melipatnya tu yg tak shukeeeee... :)

*juliet le sweetheart said...

ye betul! memang malas bab nak melipat baju. tapi kalau tengok baju berlonggok tak terlipat sakit pulak mata dan hati... hehehehhe... ;p

Fiza Hamzah said...

sama la k.julie, baru blk dr canberra ni...berlambak baju tu, biasa, hamzah la bab mendobi..hehehe..kita melipat2 n kemas baju..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top