♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, February 24, 2010

[Day Seven] Semua tetamu dah balik

Habis dah tetamu balik...

Malam tadi enche Neezam hantar geng-geng Kmie dan Kak Nad ke airport. Pagi tadi plak enche Neezam hantar geng-geng Uyin plak. Sunyi dah rumah... Niesreena pulak asyik tanyer jer, "Mana auntie?". Mesti Niesreena pelik, kejap rumah full, kejap rumah kosong plak. :)

Balik dari airport hantar diorang tadi, enche Neezam bawak balik ni...

A little treats for me and him, and of course Niesreena! Yummilicioues Krispy Kreme doughnuts! Yummmmmmiiiieeee!!!

Niesreena's favourite is the colorful choc sprinkles doughnuts. Memula Niesreena akan makan gula-gula yang berwarna-warni tu dulu. Then jilat coklat dia. Pastu baru makan roti dia. Kadang tu, Niesreena akan berhenti sampai part jilat coklat tu jer. Part yang seterusnya tu, dia tak nak... Haaaa... lu pikirlah sendiri. Saper plak nak makan sisa doughnut yang dah kena jilat tu... Hmmmmm... Niesreena... Niesreena...

Okies! Misi hari ini, mengempiskan tilam-tilam angin yang dipinjam, membasuh baju dan mengemas rumah! Ok Julie! Come on!!!!

Kepada Uyin, Kmie, Kak Nad dan yang lain-lain; terima kasih sebab sudi datang dan memeriahkan rumah kitorang kat sini. Minta maaf sangat jika ada salah silap atau layanan yang kurang memuaskan atau tak selesa sepanjang berada kat sini. Insya Allah, kalau ada rezeki kiter jumpa lagi! :)

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top