♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, February 10, 2010

Niesreena dan Dora

Di suatu pagi, tatkala Niesreena masih berpujama sambil breakfast nasi goreng, sambil menonton vcd kegemarannya yang telah ditonton berulang-ulang-ulang kali *vcd Dora the Explorer ler... apa lagi...*

Niesreena : Mama... mama... tengok ni... tengok Niena...
*sebelah tangan Niesreena tarik baju aku, sebelah tangan lagi tengah dok betul-betulkan rambut dia*

Aku : hmmmmm?

Niesreena : Mama tengok... rambut Niena macam Dora kan? Sama kan?

Aku : :) iyolah tu... ;p

Sekarang Niesreena memang sukaaaa sangat pada Doraemon Dora the Explorer ni. Vcd Dora tu, jangan cakaplah... dah berapa kali dah Niesreena ulang... Hari-hari nak jugak tengok vcd yang sama. Sampaikan dah hafal dah skrip dia. Aku pun tak pasal-pasal tertengok dan terhafal sekali! Ayooooo...

Hmmmmm... agak-agak... ada rupa Dora ker? Hahaha...

**Nanti mama belikan lagi vcd Dora untuk Niesreena, ok sayang... :)

5 comments :

Sz said...

hehehe....abre..abre..abre... :)
bukan nisreena je suka si dora ni...sarah ngan syimir pun suka bangattt

*juliet le sweetheart said...

bagus gak Dora ni kan, sebab dia macam berinteraksi dengan penonton. seronok gak tengok. hehehehe...

Anonymous said...

ha' ah la cik jue.. cam dora la rambut dia.. hehehe...


-ann-

*juliet le sweetheart said...

itulah pasal... hehehhehe... nasib baik comey gaks :)

Zura said...

rambut dia ada gaya dora...anak sayapun suka tgk cerita dora, Go diego Go, wonderpet ngan mickey mouse club house..

bagi diaorg tgk setiap masa pun tak pe....yang penting diaorg heppy....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top