♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Sunday, January 10, 2021

Kiter makan eskrem jer laaaa...

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

Lepas asar tadi ingat nak gi Bagan Lalang. Sajerlah nak bawak budak-budak main pantai sat. Dari rumah kitorang ke Bagan Lalang lebih kurang setengah jam jer. Jadilah kalau bebudak ni dapat main dalam sejam ke kan.

Sekali... hmmm... baru sampai kat simpang Bandar Enstek, dah jem kemain. Ntah apasal ntah... Terus kitorang menyimpang ke KLIA. Huhuhu...

Sian Neeyaz, dah excited nak mandi pantai. Sudahnya... kitorang tengok kapal terbang jer lah. Dapatlah tengok jugak beberapa buah kapal terbang mendarat dan berlepas. Terubat jugak hati...

Si kecik ni, orang sibuk tangkap gambar, dia pun sibuk nak tangkap gambar jugak. Habis penuh storage handphone aku. Dia dok main snap jer. Huhu..

Sebelum balik, sempatlah lepak makan aiskrim sat.


Tu lah... kiter hanya merancang... Allah swt yang menentukan... But He is always the best planner!

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for dropping by!

back to top