♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Thursday, April 16, 2015

Me??? A Chef??? Seriously!!!!

Hahahha... serius!

Serius nervous!

Tetiba jadi chef lah plak. Hahahaha... cheflah sangatkan! Aku anggap macam main masak-masak dengan kengkawan office jer lah. Bukanlah Masterchef bagai... kan...

Actually, aku ni kalau memasak, jenis tak suka orang dok kacau kat dapur. Aku suka masak sorang-sorang dengan tenang dan aman. Paling-paling pun, sambil-sambil dengar cerita enche Neezam - pasal kerjalah, pasal itu, pasal ini, macam-macamlah.

Hmmmm... kali ni kena masak betul-betul depan orang. Sambil masak, sambil demo. Hmmmm... boleh ker aku ni? Kiter bantai jer lah yer...

Harap-harap semua ok!

y(^^)y

So, first menu for the first cooking class will be

Spaghetti Aglio Olio.

Harap-harap diorang sukalah.

Nway, this is my cooking album.

[#juliescookingwithlove]

Just menu-menu simple yang aku masak buat keluarga. Jemputlah singgah yer.

No comments :

back to top