♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Friday, March 28, 2014

Naufal demam panas :(

Semalam, aku dan enche Neezam bergegas balik ke Segamat bila diberitahu Naufal warded...

Hati aku terus tak keruan.

Rasa bersalah sebab berjauhan dengan Naufal pada waktu dia sakit macam ni.

Terasa jauh sangat perjalanan dari Nilai ke Segamat! Rasa macam tak sampai-sampai!

Pukul 5.30 petang, aku dan enche Neezam tiba di GH Segamat.

Sedih dan pilu bila tengok badan Naufal terbaring letih dan lesu.

Panas!

Bibir dan pipi merah sangat!

Terasa hembusan panas nafas dari mulut Naufal.

:(

"Kenapa mama datang lambat?"

Soalan pertama Naufal bila dia celikkan mata dan melihat aku.

"Ayah mana?"

:(

Sorry Naufal. Mama dan ayah mintak maaf sangat...

Badan Naufal masih panas dan asyik muntah. :(

Tangan Naufal mesti sakit dicucuk jarum untuk masuk air.

Ya Allah...

Sembuhkanlah Naufal...

Panas badan Naufal tak menentu... Kejap naik... Kejap turun...

Doktor dah buat pemeriksaan darah dan x-ray.

Alhamdulillah...

Kedua-dua keputusannya okay. Tak der apa yang perlu dirisaukan.

Pagi ni suhu badan Naufal dah menurun lepas masuk 2 botol air.

Dah boleh nak duduk dan main-main. Thanks mak tok bawakkan Naufal mainan. Tak lah Naufal bosan sangat.

Naufal kata Naufal nak cari MH370. :)

video

Seronok sikit bila tengok Naufal dah ada tenaga macam ni...

Tapi petang tadi suhu badan Naufal naik balik.

Naufal terbaring lesu semula.

Risau.

Sedih.

Cepat-cepat baik yer Naufal sayang...

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top