♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Friday, June 25, 2010

Handsome boy

Hari ni dengan tekad dan tawakalnya, aku telah meng'alter' rambut Naufal. Selamba... aku dah rimas tengok rambut Naufal panjang. Kalau tak, kadang tu aku ikat jer rambut Naufal, tapi dah macam perempuan plak aku tengok. Comel pulak tu! Kiut miut! Pastu tetiba terdetik kat hati aku ni nak pakaikan Naufal skirt Niesreena yang dah kecik. Ish! Tak boleh jadi ni! Mau jadi sutun anak jantan aku sorang ni kang kan?

So, mau tak mau... aku decide untuk potong jer lah rambut Naufal yang dah panjang tu. *Sebelum imaginasi aku memperempuankan Naufal menjadi lebih parah! Hahaha...*

Dengan hanya berbekalkan gunting pemotong ikan dan jari-jari yang masih ekzema, aku dengan tekadnya telah menggunting pendek rambut anak jantan aku! Muahahahhaha...

SEBELUM

Dan SELEPAS hasil tangan aku yang amatur dan kreatif... Muahahhaha...

Layaaaaaaannn...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Ready?

Jeng... jeng... jeng...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Taaaadaaaaa!!!

*Harap maaf. Kualiti gambar sangat tidak memuaskan sebab si kecik ni tak retilah nak duduk diam ketika mama dia berusaha nak tangkap gambar dia. Harap maklum!

Habis pendek! But not so bad, kan? Hehehe...Yang penting, Naufal still comel, handsome, kiut dan miut... Hahaha... Sila jangan jelous! ;p

So, ada sesaper nak cari barber? Meh aku guntingkan! Ada berani???!!!

7 comments :

neezam said...

Adusss, punah harapanku nak melihat Naufal berambut sepanjang M.Nasir, atau setidak2nya, sepanjang rambut aku masa kecik2... :,(

*juliet le sweetheart said...

harapan yang tidak akan kesampaian... hehehehe...

Suria said...

wah hensem naufal...
pandainyer kak julie gunting..
seb bek x jadi mcm yg dulu2 yg mcm abu bakar elah tu.. hihi

*juliet le sweetheart said...

hahahha... tau tak per... itu dah tersilap perkiraan, dah terpendek sangat. hehehe...

malyn said...

julie..not bad!
brp naufal kene caj ngna hairstylist dia ni?
hehe

*juliet le sweetheart said...

uihhh... sangat mahal... seumur hidup pun tak mungkin terbayar... hehehhe...

Aku Lieya said...

kak julie.. cantik kak julie potong rambut naufal..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top