♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Monday, May 3, 2010

Lasak punyer pasal

Nampak tak, atas mata kiri Naufal tu dah bertanda?

Tu lah petanda lasak... Lasak sangat sekarang...

Tanda tu dapat sebab jatuh dari kerusi meja makan kat Bismi malam semalam. Betul-betul jatuh kat kaki meja makan tu. Habis luka dan berdarah! Apa lagi... menangis dan menjeritlah Naufal. Padahal aku beralih pandang sekejap jer kat Niesreena.

Adoiii... Naufal... Naufal...

Pagi ni aku tengok mata Naufal still bengkak. Sian Naufal... Aku sapu minyak gamat jer.

Hmmmm... orang kata... anak lasak, nanti emak kurus... sebab penat jaga anak. Adakah ini menandakan aku bakal kurus? Hahahaha... mimpi jer lah... Ye lah... anak lasak, aku penat melayan anak yang lasak, pastu tension. Bila tension? Aku makan! Makan! Dan makan lagi!!! ;p

6 comments :

Balqis said...

Alaa kesiannya Naufal. Tapi tak pe, Naufal tetap cute!

sya said...

kesiannye naufal...takpe aktif.hopefully lesson learned.tapi takpe jugak..ensem lagi ;)

mak su nina naufal said...

cian nyer anak buah maksu ni..huhu..

Cima said...

you rawwwwwwwkkkk ma sonn !

malyn said...

makan julie..mkn lagi..kan perlu byk tenaga nk jaga anak kan..hehe

Confession of a Coffeeholic Mama-Miya said...

nak tunjuk terrer la tu... dia hepi2 lasak, kita yg nak gugur jantung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top