♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Monday, February 15, 2010

Ka.Ki.Ku

Haaaa... ni lah gara-gara teror sangat main bola jaring... hehehehe...

Sebenarnya masa main bola jaring lawan SE hujung minggu yang lepas, kaki kanan aku terseliuhlah plak. Terseliuh tu betul-betul pada minit minit terakhir. Giler sakit.

Aku ingat kejap jer. So, lepas jatuh dan rasa sakit tu aku lepaklah sekejap tepi padang. Picit-picit sikit. Pastu rasa macam ok. Sampailah malam tu baru terasa sakit balik sehinggalah ke hari ni. Adoiii...

Tadi enche Neezam beli bandage. Berbalutlah kaki ku ini. Cian kaki. But the best part is, eche Neezam giving me a day off! Hehehhehe... Lepak jer lah aku hari ni. Baring... tidur... baring... tidur... bestnyer... dah lama tak dapat nak lepak-lepak cam nih. Hehehehehe... Enche Neezam terpaksalah pulak jadi surirumah. Cian enche Neezam. Tak per lah bang yer. Sekali sekala. ;p

Kaki oh kaki... cepatlah baik yer... :)


8 comments :

Faliq said...

get well soon! nak urut kaki x pandai.
urut migraine jer bleh.. hehe
urut lain sume hancus! ;p

Kak Gee said...

nak urut tak? kalau nak call akak dapatkan hpone#.. ada 2 options..hmm jadi broker urut la pulak..

Kak tasha said...

Julie...get well soon...

Fiza said...

Get well soon k.julie

*juliet le sweetheart said...

tq semua... kaki masih sakit lagi... nak urut, takut ;p... sapu minyak panas jer tiap hari

Asra said...

teruk ker? ni mst + ngan byk jln2 ngan member dr m'sia tu.. hhehehe... meh tgk movie - relax2 kan ka.ki.mu yg sakit tu... hehhehe... :)

*juliet le sweetheart said...

;)

Kmie said...

aku ingat kaki aku jer sakit... kaki die pun sama isk isk isk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top