♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Tuesday, April 7, 2020

Potong rambut

#pkp #mco #day7p2

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

Enche Neezam dan Naufal dah rimas berambut panjang. So, hari ni aku tunaikan tanggungjawab sebagai tukang gunting rambut pulak.

Biasanya kat rumah ni aku guntingkan rambut Niesreena jer kalau tak sempat nak salon.

Tapi hari ni enche Neezam mintak potong rambut dia pulak. Berani ker? Berani betul! Huhuhu...

Enche Neezam risau gak sebenarnya nak serahkan kepala dia kat aku. Tapi nak buat macam mana, redhooooo jer lah. Nak tunggu kedai gunting rambut bukak entah bila kan?

Nasib baik ada mesin ni kat rumah. Beli lama dah dah. Rasanya baru sekali dua jer pakai potong rambut Naufal. Aku mana pandai gunting rambut lelaki ni. Aku bedal jer lah. Huhu...

Siap pakai baju kelawar hokay. Baju kelawar ni dah jadi kain buruk dah sebenarnya. Pun boleh laaa...

Lepas mesin rambut enche Neezam, aku petong rambut Naufal pulak. Alter jer sikit kat belakang, kiri dan kanan. Masing-masing dah rimas rambut dah cecah telinga.

Hmmmm... ok lah hasilnya... huhuhu...

Aku rasa lepas PKP ni, ramailah lelaki-lelaki pergi kerja kepala kokak kokak jer dek kena potong dengan tukang gunting rambut amatur. Huhuhu...

No comments :

back to top