♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Thursday, April 23, 2020

Kasi botak sebelum puasa

#pkp #mco #day9p3

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

Berani sangat bagi kepala kat aku. Aku pun tak confident. Buat-buat confident jer. Huhuhu...

Biarlah gambar berbicara.

Botak sudah... huhu..

Esok kiter semua akan memulakan ibadah puasa di bulan Ramadhan. Seronoknya!

Sejak ada Neeyaz, memang payah nak gi tarawih ke masjid. Karang merayap kemana-mana jer pulak si Neeyaz ni. Biasanya enche Neezam akan bawa Naufal jer ke masjid. Manakala aku dan Niesreena solat kat rumah. Insya Allah dalam tempoh PKP ni dapatlah bertarawih penuh di rumah.

Alhamdulillah... tadi dapat bertarawih pertama. Insya Allah esok kiter semua mula berpuasa.

Dikesempatan ini, aku ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada semua pembaca blog aku ni. Semoga kita dapat lebih beramal dalam bulan puasa sepanjang tempoh PKP ni.

No comments :

back to top