♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Tuesday, March 1, 2016

Sharing @ Juliet le Sweetheart's Fb Page #3

Dah masuk bulan 3... Cepatnya rasa masa berlalu...

So, ini adalah perkongsian di page Juliet le Sweetheart pada bulan lepas. Jemput jamu mata... Kalau nak tengok lebih banyak idea-idea menarik, jemputlahlah 'Like' page ini.

Cantik dan kreatif sangat idea-idea bunga hiasan ni. Ada masa nanti kita buat, ok!❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ...

Posted by Juliet le sweetheart's blog on Sunday, February 28, 2016

Idea-idea kretif dan diy menggunakan malma mirror dari Ikea.Jom decor!❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤You are...

Posted by Juliet le sweetheart's blog on Wednesday, February 24, 2016

Saya suka karpet. Terutamanya kalau karpet yang gebu gebas gitu... Ruang akan nampak cozy.Di sini saya kumpulkan...

Posted by Juliet le sweetheart's blog on Tuesday, February 23, 2016

Di sini saya kongsikan printable untuk laundry area. Cuma pilih, cetak, bingkai dan gantung!Jom decor laundry area...

Posted by Juliet le sweetheart's blog on Sunday, February 21, 2016

Idea-idea untuk menghias ruang balkoni yang tidak berapa luas. Kalau kiter orang Malaysia, better letak grill dan...

Posted by Juliet le sweetheart's blog on Wednesday, February 17, 2016

Minggu lepas saya ada kongsikan dekorasi 'Pillow on couch'. Kali ni saya nak kongsikan dekorasi 'Pillow on bed'...

Posted by Juliet le sweetheart's blog on Tuesday, February 9, 2016

Saper suka bantal banyak-banyak kat atas sofa???Saya suka! Rasa cosy sangat!Tapi bantal macam mana yang sesuai untuk...

Posted by Juliet le sweetheart's blog on Thursday, February 4, 2016

Saya tengah mencari idea sliding door untuk dijadikan pintu antara dapur basah dan dapur kering. Agak-agak sliding door...

Posted by Juliet le sweetheart's blog on Wednesday, February 3, 2016

Kain langsir merupakan salah satu elemen yang penting dalam mendekorasi sesebuah ruang. Salah pilih kain langsir, saiz...

Posted by Juliet le sweetheart's blog on Tuesday, February 2, 2016

Oh! Saya rasa saya dah jatuh cinta dengan rangkaian BESTÅ dari Ikea ni. Macam-macam kombinasi mengikut kreativiti kita...

Posted by Juliet le sweetheart's blog on Sunday, January 31, 2016

No comments :

back to top