♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Monday, September 21, 2015

Page juliet le sweetheart ❤ sharing, sharing & more sharing!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Hallo! Hallo!

Selamat pagi!

Amboi semangat semacam je Julie pagi ni kan?

Bukan apa... Sajer jer nak dapatkan semangat dan aura positif untuk bekerja. Hari ni bangun awal. Update blog jap. Then... bersiap untuk pergi kerja. Anak-anak kena export ke kampung. So, adalah masa sikit ni.

Just nak tanya korang.

Dah follow page Juliet le Sweetheart kat facebook ke idok?

Kalau belum lagi, moh ler 'like' laju-laju.

y(^^)y

Bukan aper... sajer nak kongsi minat dengan korang. Kat page aku, aku ada kongsikan beberapa idea-idea decor, organizer, diy, etc yang best-best dan berguna. Insya Allah... aku akan kongsikan lebih banyak lagi.

Actually, aku dah lama dah simpan idea-idea ni kat laptop. Untuk rujukan diri sendiri. Cumanya, makin lama, makin banyak plak makan space. So, aku rasa, better aku simpan kat facebook page aku. Boleh gak kongsikan dengan korang.

Minat ni datang sebab... insya Allah, tahun depan nak reno rumah. So, sajer cari-cari idea dan simpan. Antaranya...

Dan ada banyak lagi kat facebook page aku. Moh ler singgah yer.

❤ ❤ ❤ ❤ ❤

Susun atur beg dan barang sekolah============================Anak-anak ni kadang-kadang balik dari sekolah, campak jer...
Posted by Juliet le sweetheart's blog on Tuesday, September 15, 2015

❤ ❤ ❤ ❤ ❤

IKEA idea & hack==============Saya percaya ramai yang suka barangan IKEA. So, kat sini saya kongsikan idea-idea...

Posted by Juliet le sweetheart's blog on Wednesday, September 16, 2015

❤ ❤ ❤ ❤ ❤

Kitchen Printable==============1st step : Pilih mana-mana gambar yang berkenan di hati2nd step : Cetak3rd step :...

Posted by Juliet le sweetheart's blog on Saturday, September 19, 2015

❤ ❤ ❤ ❤ ❤

Idea organise blok lego==================Budak-budak sekarang memang suka main mainan ala lego. Naufal pun memang...

Posted by Juliet le sweetheart's blog on Thursday, September 10, 2015

❤ ❤ ❤ ❤ ❤

Kalau rasa best, kiter follow ler yer... (^-^)

No comments :

back to top