♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Friday, June 13, 2014

I'm sorry and good bye...

بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Insya Allah... aku, suami dan mertua akan bertolak ke tanah suci esok malam.

Dikesempatan ini, dengan ikhlas dan rendah diri
aku ingin memohon maaf kepada semua kaum keluarga, kengkawan dan sesiapa sahaja yang pernah terasa hati atau sakit hati pada aku. Mungkin ada ketelanjuran kata dan perilaku serta salah silap aku yang mengguris perasaan korang, samada sengaja ataupun tidak.

Kebetulan, malam tadi pun malam Nisfu Syaaban, jadi marilah kita sama-sama membuka lembaran baru dengan berbaik sangka dan semua yang baik-baik belaka.

Kosong-kosong yer... Meh peluk sikit!

\(^-^)/

I'm really sorry and please forgive me...

Mohon doakan agar perjalanan dan urusan kitorang kat sana dipermudahkanNya dan baik-baik sahaja. Aku sangat berdebar-debar untuk menjadi tetamu Allah swt. Until now, I'm still can't believe that I'm going.

Terima kasih kepada emak abah tolong jagakan Niesreena dan Naufal sepanjang permergian kitorang ni.

Niesreena dan Naufal,

Mama dan ayah akan rinduuuukan sangat dengan Khairun berdua. Jaga diri dan kesihatan baik-baik dan jangan menyusahkan Wan dan Atok abah. I love you both sooo much!

Insya Allah... kitorang akan bertolak bersama-sama para pelajar USIM yang terlibat dalam program mutawif kali ni. Doakan kitorang selamat pergi dan selamat balik yer...

Blog juliet le sweetheart ini tidak akan berupdate dalam tempoh 2 minggu ni. Insya Allah... bila balik nanti aku akan cuba update. Kalau ada rezeki dan berkesempatan, aku akan cerita pengalaman aku kat sana.

Insya Allah...

Once again... please accept my sincere apologies and good bye.

4 comments :

Unknown said...

As salam...sy pn mnta maaf kalau ada komen2 yg mgguris hati.. selamat jln..sy doakn smoga dpermudhkan urusan dn perjalanan sis..amin...

Juliet Le Sweetheart said...

Salam Afifah... tak pernah ada komen mengguris hati pun :) Terima kasih atas doa... kalau ada rezeki kite jumpa kat taska yer... tapi tak tahu Afifah yang mana satu... :)

Unknown said...

Insyaallah kalo jupe nnt sy tgur..sb sy amk ank tghri, mmg xtsrempk sis la...btw ank2 kita mmg knl each other sb ank sulung sy pn tadika sama nina gk dlu. kalo rayyan ni sbaya naufal..mmg naufal jela kt mulut dia stp hari.huhuhu slmt jln sis..

**doakn sy juga dn keluarga ye smoga sntiasa mrh rezki dn dberi kshtn yg baik...tq ; )


Juliet Le Sweetheart said...

Insya Allah... saya doakan semua umat Islam di seluruh dunia dapat jejak ke sana... perasaan yang begitu mengujakan bila kat sana... :)

back to top