♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, September 2, 2015

My lucky lucky lucky draw!!!

Ok! Seriously!

Ini lucky draw yang paling best sekali aku pernah dapat!

Yey!

Tiap-tiap tahun kitorang kat office ni akan tunggu list lucky draw. Nak tau apa hadiah-hadiah yang bakal dimenangi. Biasanya memang akan dapat best-best. Paling-paling tak best pun voucher AEON RM200. Oklah kan! Dan biasanya hadiah lucky draw memang banyak. Tahun ni ada 100 hadiah untuk dimenangi.

Alhamdulillah... sejak 4 tahun kerja kat sini, aku pernah sekali jer tak dapat lucky draw. Dan alhamdulillah... tahun ni hadiah lucky draw yang aku dapat adalah top 20!

Masa dapat sampul surat lucky draw tu, masih tak tau lagi apa yang aku dapat sebab tak sempat nak tengok list sebelum ke Langkawi. Hari ni baru nak redeem kat office.

Dan aku dapat...

1 set kipas siling KDK dengan remote control dan voucher AEON RM500!

Yey! Alhamdulillah... best! Best! Macam dapat bonus! Hahahhaha...

Kipas ni, untuk Naufal. Nanti nak reno rumah dan tambah bilik Naufal. So tak perlulah beli kipas lagi. Syukur alhamdulillah...

No comments :

back to top