♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Monday, March 22, 2010

Marshmallow Cupcakes

My very first attempt at cuppy cupcakes!

~Messy messy marshmallow cupcakes!~

Not a perfect cupcakes, i can say. But hey! Practice make perfect! Let's bakes some more! More! And many many more!!!

15 comments :

yulie said...

chayokkk!!!heheheh

*juliet le sweetheart said...

tq! ;p

Nita said...

yumm..sekali jalan je sofea n adam tadi,diorang nih kan suka sangat sprinkle2..thnks..

*juliet le sweetheart said...

ye ke... hehehhe... budak-budak sukalah... reena pun suka. :)

neezam said...

sedap! hingga menjilat jari kaki ;p

Kak Shidah said...

lik sini leh buat bisnes scara online

neezam said...

ada ka orang nak beli kek dia..hehehehe ;p

Kak Shidah said...

uishh..jgn pandg rendh kbulehan sang istri itew...huhuhu

*juliet le sweetheart said...

ala kak shidah... ni buat suka-suka jer... baru first time buat. banyak error plak tu. banyak lagi yang perlu diperbaiki dan dipelajari... :)

neezam said...

tertinggal plak perkataan 'kak'. sori kak shidah.. ;p meeeemmmaaannnnggggg banyak perlu dipelajari. kalau tak boncetla porut den nak megabehkan kek2 julie yang sedap sangat tu. :*

*juliet le sweetheart said...

iyolah tu abang ni... ;p

Kak Shidah said...

ok what...bukn takat ni jek..byk lg resep yg awk wt nmpk yummilisous..huhuhu...lik nnt dh ade idea nk bukak bisnes..huhuhu..chaiyok

*juliet le sweetheart said...

kak shidah, tq... insya allah kalau ada rezeki dan usaha.. hehehhehe...

~Siti Nur Hawa M_S~ said...

Cam sedap jek~!...kak, uat la lagi..nti ley pos cni...hehhehe

*juliet le sweetheart said...

oooooo tidak... janganlah tertipu... masih banyak yang perlu diperbaiki... rupa dan rasa... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top