♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, May 4, 2022

Tukar shift

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

Sempat juga jumpa adik tersayang.


Tukar shift - aku balik Segamat, adik pula balik Kajang.

Biasanya aku dan adik-adik akan raya bersama-sama. Maksudnya, bila turn raya dengan family aku, maka semua adik beradik akan balik beraya dengan mak abah dan bila turn family in-law, masing-masing akan balik ke keluarga mertua.

Tapi tahun ni, family aku beraya dengan mak abah. Manakala adik-adik beraya dengan keluarga mertua memasing. Sedih gak tak dapat berkumpul ramai-ramai. Jumpa adik-adik. Tapi aku rasa lagi sedih kalau nak biarkan mak abah beraya berdua jer. So, berganti-ganti lebih baik.

So, hari ni aku balik rumah mertua dan adik pula balik beraya dengan mak abah. Tak lah mak abah sunyi berdua jer cuti raya ni. Adik pula rumah mertua dia memang setaman dengan mertua aku. Alhamdulillah... sempat juga jumpa. Ingatkan selisih atas jalan jer. Huhuhu...

No comments :

back to top