♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Tuesday, October 27, 2020

Inari in da haus

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

Inari in da haus gaisssss...


Selalunya aku kalau nak makan inari ni aku suka beli kat Aeon. Yang ada 4 ketul inari, 4 perisa tu. Tapi sebab pkp kat Selangor ni, nak ke Aeon Nilai takut tak lepas, so, kiter buatlah inari sendiri.

Ingatkan aku jer rindu nak makan inari. Si Khairunns aku pun sama gak rupanya. Excited bila tengok aku sediakan inari. Naufal siap cakap "tak sangka mama pandai buat benda ni". Huhuhu... unsangkarable sangat. Mama can do everything hokay. Huhuhuhu...



This is not for sale ya. Ni untuk makan sendiri jer. Kalau nak jual, kena buat research and developement dulu. Kalau rasa ngam... tip top... baru aku berani nak jual.

Buat masa ni, sendiri buat, sendiri ngap!

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for dropping by!

back to top