♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Friday, October 17, 2014

Jom sebut perkataan ni setiap masa!

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Salam hari Jumaat uollss!

Seronok hari Jumaat. Esok cuti! Tak der plan kemana-mana pun hujung minggu ni. Cuma nak bersihkan homestay untuk tetamu yang akan menyewa minggu depan. Ha... korang kalau nak cari homestay sekitar area Nilai, bolehlah contact aku atau lawat fb Khairuns Homestay D'Bestari atau blog Khairuns Homestay D'Bestari untuk maklumat lanjut. Rumah semi-D dijamin selesa! Kitorang boleh bagi harga best-best punyer! Insya Allah...

Aiseh... sempat promote kan. Hehehhee..

K biasalah... hari Jumaat yang mulia ni, aku nak kongsi benda-benda yang baik jer dengan korang. So, aku nak kongsi dengan korang Tujuh Perkataan Mulia and of course powerful untuk kita gunakan setiap masa.

Hmmm... bagi aku, kalau kita selalu gunakan 7 perkataan ni, hati akan terasa lapang dan waras jer. Berbanding kalau kita gunakan perkataan caci maki untuk melepaskan marah... lagilah bertambah-tambah giler jadinya...

So, jadikanlah 7 perkataan ni sebagai rutin dalam percakapan kita sehari-harian. Insya Allah... banyak manfaat yang kita akan dapat dariNya. Amin!

K korang... selamat hari Jumaat! And enjoy your weekend!

Aku hutang banyak resepi kat kengkawan yang request kat #juliescookingwithlove. Insya Allah, hujung minggu ni aku post satu resepi istimewa.

Tapi resepi yang mana satu?

Tungguuuuuuu...

(ღ˘⌣˘ღ)

No comments :

back to top