♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Tuesday, February 4, 2014

Kerja! Kerja!

Announcement:-

Message from Mr Yong that the official working hour for 04/02 starts at 9:30am.

Huhuhuhu... Itulah watsapp daripada boss untuk kami sekalian staff. Huuh... apalagi... sharp 9.30 pagi tadi baru aku melabuhkan punggung ke kerusi empukku di office yang separuh daripada staffnya masih bercuti!

Chinese colleague aku bagi tau, yang diorang percaya hari ni adalah hari 'ong' untuk mulakan kerja di tahun baru dan waktu 'ong' masuk kerja jam 9.30 pagi! Itu ikut ramalan Joey Yap.

Aku agak dah... mesti diorang ikut feng shui atau fortune teller ke hapa kan... Aku ikut jer masa tu tapi tak der lah percaya pada benda-benda tilik bagai ni kan. Berdosa plak kang... Hmmmm... kalau dia kata masuk kerja pukul 5 petang kan best! Huhuhu...

Hmmmm... hari ni baru masuk kerja balik setelah 5 hari bercuti raya. Bukak email... mak datuk... email den bertingkek-tingkek! Tak cuti ker diorang nih! Mahu satu hari kerja aku baca dan reply email jer hari ni!

Tapi tak per... emails means business! Money money lai...

Pagi ni jugak masih dapat red ang pau!

谢谢

Saper nak bagi lagi? Lai lai lai...

\(^^)/

Ok dah! Kerja! Kerja!

Semangat! Semangat!

Positif! Positif! Positif!

No comments :

back to top