♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Thursday, February 4, 2010

Ikut muka siapa anak-anakku ini?

Niesreena

Naufal

Hahahahhaha... Aku dan enche Neezam menang tipis jer. Hehehehehe... tapi ok lagi lah. Sekurang-kurangnya aku dapat gak 7%. Enche Neezam dapat 4% jer. Kui kui kui... ;p

Sebenarnya aku sajer jer guna application ni. Hahaha... tak der kerja, kan? Tau dah sebenarnya... ramai yang kata Niesreena ikut muka ayah, dan baby Naufal ikut muka mama. Hmmm... orang kata kalau anak perempuan ikut muka ayah dan anak lelaki ikut muka emak, sejuk. Sejuk cam ner ek? Tu orang kata lah, bukan aku kata...

Apa-apa pun, alhamdulillah... Niesreena dan Naufal membesar dengan sihat dan sempurna. Ikut muka saper-saper pun tak kesah. Lagipun mama dan ayah diorang dua-dua chomel. ;) So, diorang pun gerenti chomel macam kitorang. Hehehe...


*juliet le sweetheart : ikut muka emak



No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top