♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Tuesday, August 18, 2009

Futsolix @ Futsal KUAM 2009

Kitorang ke Albert Park pagi tadi. Ada tournament Futsal KUAM. Berkobar-kobar ke sana untuk menyokong pasukan futsal wanita dari Desa Bundoora; futsolix. Waktu keluar pagi tadi, angin tersangatlah kuat. Takut aku jadinya. Sikit lagi aku nak jadi Marie Popins. Hehehe... On the way ke Albert Park, kereta kecil kitorang macam melayang-layang jer ditiup angin. Serammmm....

Kitorang sampai lewat kat sana. Futsolix dah main satu game. Ada tiga games lagi. Aku suka sangat tengok Futsolix main kali ni, sangat bersemangat, berstategi dan teror! Memang best! Hmmmm... kalau ikutkan hati aku, nak jer aku join main. Tapi... heheheheh... paham-paham jer lah yer... takut luka dalam ceaser ni tak heal betul lagi. :)

Apa-apa pun, tahniah kepada team Futsolix atas permainan yang sangat bersemangat dan mengujakan tadi!


~Futsolix divas~

~Warming up!~

~Dengar celoteh enche Neezam~

~Aksi`aksi Futsolix dalam gelanggang~

~Niesreena buchuk~

~Penyokong-penyokong cilik; uda, niesreena & mila~

~Bukan main lagi laki aku berposing~

Lepas tournament ke Estellerlah pulak...


Aku bangga sangat dengan semangat kesukanan yang ditunjukkan oleh anak-anak dara ni. Walaupun masing-masing sibuk study tapi masih ada masa untuk beriadah macam ni. Go Futsolix!


*juliet le sweetheart : bilalah boleh join lagi?


3 comments :

Razana said...

wahhh..bestnyer!! sgt active.

Adik said...

tgk jer ker? nape tak main?? tak teror ek? hehehehehe...

Juliet Le Sweetheart said...

silap sikit eh dik... akak striker tau. jangan tak tau. kalau akak main mesti jadi juara terus. hehehehehe... cam ner nak main... kang terbuka luka bersalin ni kang, wat nayer jer... ;p

back to top