♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Thursday, August 20, 2009

Convo adik @ UTM Skudai

Hari Isnin yang lepas adik konvo kat UTM Skudai. Hari ni baru dapat tengok gambar adik konvo. Lambat tol upload gambar. ;p

Seronoknyer tengok diorang; mak dan abah serta adik-adik. Semuanya happy! Kan best kalau aku bleh join sama. Abah pun sanggup terbang balik dari Sabah untuk tengok konvo adik.


"Adik,

Congrats!
Dua tahun lagi sarung jubah UPM lah pulak ek.
^_^"


*juliet le sweetheart : teringat masa aku sarung jubah yang sama beberapa tahun yang lalu...


2 comments :

Adik said...

huhu...thanks a lot aka...emmm lg best klu akak ade...complete one happy family...emmm takpe adik faham akak jauh...tp dekat d hati adik...adik sayaaaanng sgt kt akak...miss u...

*juliet le sweetheart said...

miss u all too! so much!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top