♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Saturday, August 16, 2008

Majlis potong jambul Siti Nuha Amni

Tengahari tadi, kitorang ke Barnesway. Berkumpul beramai-ramai bersama Malaysian yang lain sempena meraikan majlis akikah dan potong jambul cahaya mata pertama Lindah dan Kamal; Siti Nuha Amni. Bestkan nama dia? Diorang ni datang jauh-jauh dari Gipsland ke Bundoora ni semata-mata nak meraikan majlis ni dengan kitorang kat sini. Sangat terharu ok…

Ini kali kedua kitorang berjumpa baby Nuha yang comel ni. Dulu kitorang ke Gipsland, melawat baby Nuha yang baru berusia beberapa hari. Kali ni Nuha pulak yang datang bertandang ke Bundoora, *dilawati kitorang. Sangat adil! Hahaha…

Baby Nuha tersangatlah comelnya. Guyam tengok! Sangat semangat, putih, gebu, mata sepet, comel! Tapi aku tak berkesempatan nak dokong baby Nuha sebab tahap kejelousan Niesreena yang melampau. Baru aku usap-usap baby Nuha sikit pun Niesreena dah tarik tangan aku. Macam mana nak ada adik ni?

Nway, majlis hari ni sangat meriah dan tersangat ramai tetamu yang datang. Nasib baik tak roboh 63 Barnesway tu. Kalau tak dok merempatlah 4 orang anak-anak dara situ. Hehehe… Hmmm… memang ramai sangat orang yang datang kali ini. Aku rasa, ni lah majlis yang paling ramai sekali tetamu datang. Maksud aku majlis tak rasmi yang dianjurkan oleh warga Desa Bundoora. Rezeki baby Nuha…

"Kepada Linda dan Kamal,

Terima kasih atas jemputan dan makanan yang
sangat sedap tu. Serius
sedap! Dan tahniah sekali lagi! Peluk cium buat baby
Nuha yang comel tu.

Entah bila bleh jumpa lagi…"

Dan ni gambar terbaru Niesreena @k@ pada majlis tadi…


Fyi, baju kurung Niesreena tu satu warna jer, tak berton pun, tapi basah sebab Niesreena main air minum. *Itulah puteri aku yang lasak…


*juliet le sweetheart : 1 am?!!!


No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top