♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Monday, August 18, 2008

Shopping? Loike it? Love it!

Shopping… shopping… shopping… Tu lah kerja aku sejak beberapa minggu ni. Sangat suka! Almaklumlah, tinggal beberapa minggu jer pun nak balik bercuti. Yey! So, ada lah beberapa barang nak dibawa balik, terutamanya untuk family.

Semalam kitorang ke DFO *lagi. Akhirnya jumpa juga handbag yang aku berkenan untuk mak. Masa aku search kat internet aku berkenan sangat kat handbag Guess G’s design tapi tak jumpa satu pun. Tapi jumpalah jugak yang hampir serupa; Guess Atomic Logo. Cantik! Sesuai untuk mak. Aku pun suka. Jangan aku ambik dan belikan mak yang lain sudah… huhuhu…

Ni yang memula aku ingat nak beli untuk mak…

~G by Guess Amalfi satchel~

Or...

~G by Guess Nouveau Logo~

Tapi…

Ini yang aku dapat untuk mak…

~Guess Atomic Logo~

Cantik gak kan? Mestilah cantik! :)

As for Neezam, he got himself this supper dupper thing!

~Superman belt comes with supper dupper power… Huhuhu…~

Hahaha… boleh tak? Laki ku itew dah jadi superman tuuuuu… Beli kat Victoria Market, terus pakai kat situ gak. Pastu tak habis-habis tunjuk kat kitorang. Phhhheeewwww… Penat nak layan!

Pagi tadi plak, kitorang ke Northland SC. Shopping baju raya Niesreena. Dapatlah beberapa pasang baju untuk si kecik tu. As for myself, hmmmm… nothing. Tak der yang berkenan. Aku ni memang macam tu, kalau shopping untuk orang memang laju jer beli, tapi kalau nak membeli untuk diri sendiri susah nak berkenan. Nantilah tunggu balik Malaysia, shopping untuk diri sendiri plak.

Oooooppp… oppp… baru teringat! Haaaa… I’ve got my very own Guess Shadow handbag comes with purse, a couple weeks ago. Sangat seronok… Sangat suka! Tak sempat nak tunggu nak pakai raya, aku dah pakai bawak berjalan-jalan dah. Hehehhe… Suka! Rasa berbaloi sangat beli! Tima kasihlah pada kengkawan yang memberi semangat supaya aku membeli beg itew… Hehehe…

Well, shopping fever tak habis lagi ni. Next shopping’s destinations are… hard to tell… to many on my list… *wink*


*juliet le sweetheart : last day ganti puasa! Yey!


No comments :

back to top