♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Monday, August 4, 2008

Putus cinta :(

Kenal tak gelang ni?


Huaaaaaaa… Rasa nak nangis jer bila tengok sebiji ‘cinta’ dari gelang aku jatuh berguguran. Huhuhu… Cam ner lah buleh putus plak? Sedih tol lah! Huaaaaa…

Tapi apa pun aku bersyukur sangat sebab masa ‘cinta’ terputus tu aku kat rumah. Padahal masa tu aku baru jer balik dari market. Nasib baiklah tak putus kat market tapi putus kat rumah. So, tak lah aku kehilangan ‘cinta’. Huhuhu…

Gamaknya, balik Malaysia nanti baru bleh sambung semula ‘cinta’. Huaaaaa… Cedih!


*juliet le sweetheart : gelang hantaran kahwin tuuuu…


2 comments :

MaLyN said...

hemm..byk sangat wat keje umah tu

- H E D A - said...

sama la cm aku gak julie tp ‘cinta’ aku x jumpa langsung..kena la beli ‘cinta’ baru dengan harga mahal…dh la tu, sebelum tu lak ‘cinta’ lg satu tu kemek sbb terjatuh..perghhh..sedih rasanya..nk buat cmne, dh nasib…itu maknanya xde rezeki la tu…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top