♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Saturday, August 9, 2008

Jalan-jalan depan rumah

Kat depan appartment kitorang ada banyak sangat pokok prune. Tau kan buah prune? Buah yang warna purple tu. Pernah tengok tak pokoknya. Haaaaa... yang berbunga pink tu lah pokoknya...

Cantikkan? Ada bunga jer... daunnya tak der... Tapi bila musim berbuah nanti, pokok ni akan lebat dengan daun dan buah jer, tak der bunga.

So, hari ni memandangkan ayah balik cepat dari office. Mama ambil kesempatan ajak ayah dan Niesreena gi tangkap-tangkap gambar. Ye lah... sementara pokok tu tengah berbunga. Mama suka bunganya yang bewarna pink tu...


:: More pictures @ Julie's Fotopages ::


*juliet le sweetheart : alah dengan bunga



1 comment :

Anonymous said...

One happy famili :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top