♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Saturday, August 16, 2008

Hasil hari ni dan hari tu...

Setelah sekian lamaaaa tak gi pusing-pusing buang minyak kereta ke garage sales, hari ni, kitorang mengekor en. Dindenver ke rumah-rumah yang buat garage sales di Thomastown dan kawasan-kawasan sekitarnya.

Aku ni kononnya tak nak membeli apa-apa. Ingat sajer jer ikut cuci-cuci mata tapi terbelilah jugak bendalah yang aku tak berapa guna ni…

~Just a dollar!~

~Also a dollar!~

~Haaa... yang ini mahal giler! 3 dollar!~

And total at this moment is...

Ayooooo… sangat banyak… apalah aku nak buat dengan benda kejadah ni banyak-banyak ek? Huhuhu…

Kenapa aku beli mangkuk kristal ni banyak-banyak? *terbanyak @k@ tak terperasan banyak sebenarnya… huhuhu…

  1. sebab aku rasa aku jumpa paling muraaaahhhhh sekali
  2. sebab aku rasa benda tu patutnya mahaaaaaallll sangat
  3. sebab aku rasa benda tu cantik
  4. sebab laki aku kata "beliiiiiii…" masa aku tanya patut atau tak patut beli… hehehhe…

So, persoalannya di sini… apa aku nak buat dengan benda ni banyak sangat?

Ayooooo… aku pun confused…


*juliet le sweetheart : kalau kat Malaysia berapa hengget agaknyer yer?


No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top