♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, July 18, 2007

Niesreena with her pink hat

Kebetulan masa ambil gambar Niesreena ni macam-macam mimik muka pulak yang Niesreena buat. Buat aku geram jer. Hehehhee...

Tengoklah mata Niesreena yang bulat tu. Cantik kan?

Enjoy the pics!


Ada banyak lagi gambar mimik muka Niesreena kat Julie's Fotopages. Silalah singgah yer!

6 comments :

Emy - mama Fahim said...

comelnya Niesreena nih..sebayala ngan Fahim..cute sgt tgk memek2 muka reena kt atas tu :)

Mama Aleeya said...

chumell..nisreena xcabut plak hat tu ekk.kalau aleeya sure lame dh melayang :D

iena aka mama jannah said...

comeinyer dia...
geyamnyer auntie tengok..
rasa nak cubit2 pipi dia tu..
dahlah mata bulat..

Iszan said...

hi julie..dah kat melbourne skang yer..lama xdengar kabo berita korang2 sumer..tomei anak dara ko..leh la geng ngan anak bujang aku..

Mommy Sue said...

love yoour doughter so adorable

alia said...

salam perkenalan dr auntie alia...
comeiiiinyeee niesreena nie...
suke nengok niesreena.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top