♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Saturday, June 30, 2007

It's my 27th Birthday (^^)

Bahagia, seronok dan menggembirakan! Itulah yang dapat aku gambarkan hidup aku sepanjang hari ni! Hari ulangtahun aku!

* * * * *


Hari ni, 30hb Jun 2007, genap aku berusia 27 tahun. Alhamdulillah, bersyukur ke hadrat Allah swt, kerana dipanjangkan usia aku hingga ke saat ini dan dikurniakan aku kesihatan yang baik serta kebahagian yang tidak ternilai.

Sejak dari pukul 12 tengah malam, malam tadi, satu per satu kejutan aku terima daripada hubby tercinta. Aku memang tak menjangka apa-apa kejutan pun dari Neezam sebab aku tak dapat ‘hidu’ apa-apa pun. Lebih-lebih lagi sejak masuk musim sejuk ni Neezam sentiasa berada kat rumah dan jarang ke kampus. Neezam pun pernah kata kat aku yang dia tak dapat nak bagi apa-apa pada aku sebab tak tau nak cari apa kat Melbourne ni. Aku pun tak harapkan apa-apa sebab aku tahu barang kat sini semuanya mahal kalau nak bandingkan dengan kat Malaysia.

Cuma satu jer aku harapkan dari Neezam pada harijadi aku ialah aku nak bermalas-malas pada harijadi aku. Hehhehehehe… Maksudnya aku nak rehat, tak nak buat apa-apa kerja, tak nak mengemas, tak nak masak! Aku nak relax. Just for that special day of mine! Hehehhehehe… And that wish was come true. Aku memang relax hari ni. Tq abang!

Balik ke pukul 12 malam tadi, mulanya aku dikejutkan dengan kad-kad harijadi daripada Niesreena dan hubby. So sweet! Walaupun sekadar kad, itu dah membuatkan aku rasa bahagia sangat sebab sebelum ni aku rasa macam takkan dapat apa-apa walaupun sekeping kad ucapan.

Hehhehehehehhe… Then slide presentation daripada hubby, khas buat aku. Very special, nice and creative. Aku suka sangat slide tu. Dan aku rasa terharu sangat sebab Neezam siapkan slide tu sepanjang malam.

Jom tengok sesama. Memang best!!!

And finally, of course, the present! Sekotak minyak wangi ‘Paris Hilton’. Ya Allah! Bau dia memang best! Tq abang!

Tak dapat aku nak gambarkan betapa gembiranya aku malam tadi! Ditambah pulak mak dan adik call melalui 3G. Seronok tengok muka mak dan adik. So, dapatlah aku lepaskan rindu kat diorang. Rindu sangat kat mak dan adik! Dan abah pulak call aku pagi tadi untuk ucapkan happie birthday. Seronok betul!!! Beberapa hari sebelum tu aku terima kad birhday dari diorang. Tq! Oh yaa… adik-adik ipar aku, Aireen dan Ira turut menyanyikan lagu harijadi untuk aku malam tadi. Tima kasihlah korang atas nyanyian yang sungguh ‘merdu’ itu. Ehem… ehem…

Hari ni pulak, bersempena dengan harijadi aku, kitorang ke city. Firstly, gi ambil tiket flight balik Malaysia. Waaahhhhh… seronok bila tengok tiket flight. So, comform kitorang akan balik ke Malaysia 28 Ogos nanti. Pas ambil tiket flight dari agen, kitorang gi shopping! Memang favourite aku! Shopping!!! Kitorang ke Queen Victoria Market. Shopping sakan kat sana. Macam-macam aku beli… oppsss… Neezam bayar, aku tunjuk jer. Actually kebanyakkan barangan yang kitorang beli tu adalah untuk dibawa balik ke Malaysia bulan 8 nanti. Tapi biasalah… orang pompuan…memang suka shopping! Lepas puas shopping, kitorang ke Bismi. Aku teragak nak makan nasi beriani. Tapi mungkin tak der rezeki, nasi beriani dah habis. Tak pe lah. Lain kali kitorang akan datang ke Bismi lagi untuk makan nasi beriani pulak.

Aarrggghhhh… penat sangat rasanya hari ni. Tapi seronok. Best!!! Harijadi aku kali ni memang lain dari harijadi aku sebelum-sebelum ni. Walaupun tak de kek harijadi dan ros merah dari Neezam sepertimana biasa, tapi aku tetap rasa bahagia dan seronok sangat! Anyway, my beloved mother in law awal-awal lagi dah kata nak sambut birthday aku bila aku balik Malaysia nanti. Kata mak, dia akan order kek kegemaran aku nanti. Apa lagi kalau bukan cheese cake. Yum yum…

27 tahun… Semoga aku lebih matang dalam menghadapi segala cubaan dan cabaran dalam kehidupan.

Terima kasih abang… Terima kasih atas segalanya… I luv you so much!

:: More piccas @ Julie's Fotopages ::

4 comments :

Ku Suhaila said...

alaaa julie…dah terlepas ye besday…
blom terlambat lg kot…
hepi belated besday ya…
semoga panjang umur, dimurahkan rezki, berbahgia selalu, n berjaya dunia n akhirat…
so swet kan klu diri kita selalu dikelilingi oleh kasih sayang dari orang2 yg tersayang…
dan pastinnya semua ini dari Yang Maha Penyayang…:)
wish u hepi alwayz….bubye..

Juliet Le Sweetheart said...

Tq su :)

Zura said...

heppy besady kak julie... pandai niesreena letak tangan dia...sweetnya...

Ayah Niesreena said...

itu belakang bau Julie sudah sama macam bau banduan laaa...itu Paris Hilton belakang ada masuk penjara juga, tarak baca punya worang kasik taruk memandu kepala ada mabuk...samala sama itu Julie punya laki, belakang tarak baca punya worang, kasik dia punya bini bau sama macam itu paris hilton...yenna deyy...

SUBSET? ATAU KESAMAAN? maths form 4...
PARIS HILTON=BANDUAN
JULIE=PARIS HILTON
JULIE=BANDUAN
PARIS HILTON=BANDUAN=JULIE

back to top