♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, December 4, 2019

Dinner @ Warisan Sotong Giant

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

Niesreena dan Naufal tak der kat rumah ni, memang malaslah aku nak masak sekadar untuk berdua kan. Makan luar jer lah jawabnya. Tapi bila asik makan luar, sampai buntu, tak tau nak makan mana dah...

Malam ni pening nak makan kat mana dah. 18 tempat bagi cadangan kat enche Neezam... kali ke 19 cadangkan kat enche Neezam ke Warisan Sotong Giant tu, baru enche Neezam onzzz... huhuhu...

Aik... tangan si kecik tu sempat enterframe...

Korang kalau nak makan sotong giant bakar atau goreng, bolehlah datang ke sini, kat Kota Warisan, Sepang. Harga berpatutan dan makan pun sedap.

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for dropping by!

back to top