♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Tuesday, June 30, 2009

Dah 29 tahun

Alhamdulillah... bersyukur ke hadrat Allah swt kerana dengan izinNya aku dapat menyambut hari ulangtahun aku yang ke 29 tahun dua hari yang lepas. Gembira rasanya kerana dapat menyambut hari yang penuh bermakna ni di samping orang-orang yang aku cintai dan sayangi; enche' Neezam, Niesreena & Naufal. Hmmmm... kalau ada mak, abah, adik-adik dan famili mertua dapat berkumpul sesama mesti lagi best kan... tapi apakan daya... maybe next year. :) Tapi yang pastinya diorang tak lupakan harijadi aku. Tepat jer pukul 12 waktu OZ, bertalu-talu aku terima sms daripada keluarga dari Malaysia; mengucapkan Selamat Harijadi. ^_^ Begitu juga daripada kengkawan; yang call, sms, ym, kat blog, kat friendster, kat facebook.

Terima kasih korang!

So, soalan cepu emas setiap tahun dari kengkawan -- "enche' Neezam bagi apa?"

Hmmmmm... rahsia. Hehehhehe... Tak lah... Nak tau?

Jeng... jeng... jeng...

drumroll please!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Cantik tak?

Sangat suka!

Terima kasih, abang! :*


Nasib baik tak dapat minyak wangi {lagi!}. Hehehhee... Minyak wangi Paris Hilton *presie last 2 years* dan 15th Avenue Elizabeth Arden *presie last year* pun tak habis lagi! Nway, buat masa ni *well, hopefully selamanyalah...*, hadiah harijadi adalah perkara wajib enche' Neezam bagi setiap tahun. Tapi tidak untuk aku bagi kat enche Neezam setiap tahun. Boleh??? Hehehe... ngelat! ;p

Seronokkan sambut harijadi... ^_^


*juliet le sweetheart : semalam sibuk menyiapkan tempahan karipap


No comments :

back to top