♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Sunday, January 13, 2019

Buat onde-onde buah Melaka with my handsome little helper

Tetiba teringin nak makan onde-onde buah Melaka. Pastu rasa macam susah nak cari sebab bukan bulan puasa. Huhuhu... Kalau bulan puasa, rasanya berlambak jer jual kat pasar Ramadhan. Tapi bila bukan bulan puasa, macam tak tau mana nak cari.

Jadinya... buat sendiri jer lah... bukan susah pun...

Aku buat satu cawan tepung jer. Cukuplah makan anak-beranak.

Alhamdulillah... ada dak kecik tolong kat dapur. Senang sikit kerja.

Aku gentel. Naufal tolong angkat bila dah masak dan siapkan seterusnya. Alhamdulillah... boleh harap jugak budak sorang ni. Bukan senang dia nak menolong kat dapur. Huhuhu...

Good job, Naufal!

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top