♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Thursday, October 9, 2014

Karangan Niesreena yang...

Well... aku tak tahulah nak gambarkan perasaan aku setelah habis membaca karangan Niesreena kat bawah ni. Perasaan bercampur baur.

Karangan ni Niesreena tulis setelah balik dari percutian kitorang ke Legoland, masa cuti sekolah seminggu ari tu.

Paling tak tahan ayat Niesreena ialah

"Yang paling aku risau mama aku."

Ok... kat situ aku rasa... waaaa... Niesreena sangat concern dengan mama. Mesti sayaaaaaang sangat dengan mama. Takut mama jatuhlah tu. Hehehhehe...

Tapi ayat seterusnya,

"Mama dah la berat."!!!

Huhu... sadis betul!

Tapi aku tahu, ayat itu ikhlas dari lubuk hati dan sanubari Niesreena. Aiiyoooooooo...

But yet... I know she loves me soooo much!

Haiiiilah anak...

Obviously, Niesreena memang seronok giler kat Legoland hari tu. Kemain tulis karangan lagi. Tu belum termasuk surat-surat kepada Legoland yang Niesreena tampal kat peti ais. Sebagai reminder kepada mama dan ayah yang Niesreena dan Naufal nak ke Legoland lagi! Huhuhu...

Insya Allah... ada kesempatan, ada rezeki, kiter pergi lagi yer Niesreena. Tapi... eheeemmmm... tunggu mama ringan dulu lah!!!

2 comments :

Anira Abdul said...

Tu dia...anak zaman sekarang mmg bijak2...

Julie Mangsor said...

kannnn.... huhu... sabar je lah... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top